söndag 8 juli 2012

Städning, fix och trix.

Vardagsrummet har jag kommit fram till i mitt fixande och det blev lite ommöblering utöver det vanliga piffandet. En fåtölj fick flytta utoch en annan flyttades till ett eget hörn. Rummet blev så väldigt mycket rymligare och känns dubbelt så stort.

 Ser ni att jag faktiskt har en liten pastellklick i soffan...inte ofta jag har något med färg. Känner mig lite crazy, haha.

 Runda ljusa mattan från Bloomingville fick komma fram igen och vad är det första som händer??  Jo en en katterna lägger ett par spyor där ett par timmar senare :/

Nu ska jag ut och gå och hoppas slippa regn innan jag ska fortsätta med sovrummet.

Kram

4 kommentarer:

Johanna sa...

Här hemma får jag tvätta mina få mattor ganska ofta, från bebisspy, fredagsmys och lite annat smått och gott:)

Så mycket vackra saker du har, man måste titta länge på varje bild för att få in allt som finns där!

Ha en fin söndag,

Kram Johanna

Anonym sa...

Hei!
Dumpet plutselig borti bloggen din, og den er jo bare utrolig herlig:)
Sittet og sett litt og dette er akkurat som jeg liker:)
Legger meg til hos deg:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Tinas bo sa...

Vad snyggt det blev!!
men å andra sidan var det ju snyggt innan oxå!! :))
bara älskar ditt hem!! :))

ja du det där med att katterna spyr på nya eller nytvättade mattor känner jag väl igen... inte roligt, men vad göra...

ha en fin kväll
Kram Tina

Änglarnas hus sa...

Fantastiskt vackert rum..älskar det svarta tavelramanrna som bryter av mot det vita!!

Ha det gott!! Kram Sanne