lördag 12 maj 2012

Hejsvejs!


Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg men jag har knappt haft tid att städa så det ser mest ut som ett bombnedslag hemma....det är mycket träning nu och jag var bland annat ner till Sthlm en sväng och hälsade på nyligen osv. Nästa helg blir jag långledig och ska styra upp det här med städningen och pysslandet :)

Ni ska få se en jättesöt liten fågelbur jag köpt och en madame jag knåpade ihop till butiken för några veckor sedan...så helt inproduktiv är jag inte...än ;P

 Titta vilken söt liten transportbur och jag gillar den gröna färgen.
Jag har en superfin hattask i samma nyans.

 Nu har jag två gamla burar så en till och det är en samling visst? ;)

 Denna madame har jag gjort till butiken.

Jag har klätt henne med gamla tidningar från 1930-talet och gjort en sifferschablon framtill...samt målat underredet och träknoppen svart. Vad tycks?

Ha en trevlig helg!
Kram

6 kommentarer:

Tinas bo sa...

Vilken söt bur och färgen är härlig!!
Provdockan blev ju superläcker!!
Vad duktig du är! :)
Älskar din jordglob!! :))

Ha en fin helg
Kram Tina

SisustEllen sa...

I am your newest reader! So lovely athmosphere on beautifull pictures :)
Hugs <3 Ulla

Lone sa...

Håper ikke du slutter å blogge! Elsker huset ditt!

Anonym sa...

Jag kollar och kollar och aldrig något nytt inlägg....Har bloggen upphört eller?

Behändigt sa...

Vilka underbara miljöer och skapelser! Provdockan blev jag inspirerad av, nu ska här skapas!:)

Eva Agnes sa...

Mycket fin, tycker jag.
<liksom hela ditt hem som jag läst om i alla de magasin du har tipsat om.
Kram
Eva Agnes