fredag 9 mars 2012

Redan helg?

Snacka om att den här veckan gått fort. Jag tycker det nyss var måndag och nu är det helt plötsligt helg...igen, men jag klagar minsann inte :)


Jag har ju hållit på att stöka omkring i vardagsrummet till och från i ett par veckor och tänkte att jag skulle visa det innan jag ändrar om igen.



I burspråket har jag "byggt" ihop några bord.
Ser ni att lampskärmen jag hittade i mitt förråd har kommit på plats bredvis fåtöljen.


Jag måste ha varit väldigt skakig på handen den morgonen jag fotade för bilderna blev så suddiga.


Utsikten in mot matsalen.



Hattaskar staplade på varann....så jag kan skaffa fler utan att det tar mer plats ;)

Trevlig helg!

Kramar


6 kommentarer:

Fia sa...

Underbart fint, burspråket är ju rena himmelriket ♥
Tack för tipset om mattan, har botaniserat inne på Ellos o de hade ju massor av fint, särskilt under en flik som hette "Resan till Frankrike". Lite oväntat för att vara Ellos, måste man säga;)
En matta som påminner om en fransk mjölsäck är på väg hem nu, får se om den är nåt att ha...
Ha en härlig fredag o helg♥
Kram fia

Mys och hemtrevnad sa...

så ljust och fint du har det...översta hattasken gillade jag extra mkt...ha en bra helg...kramis semlan

Alie sa...

Hello, I like your blog very much, just found it. I like to follow you and hope you visit my blog sometime. Gr. from Holland

Tinas bo sa...

Helt underbart vackert hos dig!!
Bra ide' att ställa hattaskarna på varandra... :)
Burspråket är en dröm!!

ha en härlig helg
Kram Tina

Unknown sa...

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!
Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset!
Nu är det verkligen dags, att träffas, skratta, luncha, fika och bara njuta av livet och trevligt sällskap- Japp, det är ju en bloggträff som jag talar om så klart! Jag och Ingela har velat haft en i flera år men inte riktigt fått tummen ur (usch gillar inte det uttrycket egentligen, men ni hajar vad jag menar.) Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god lunch kycklingssallad, kaffe/te, dryck och kaka. Kostnad 135:-
Vi håller stängt för oss på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se
Kram Petra www.romantiskahem.blogspot.com och
Ingela www.inspirationivitt.blogspot.com

Anonym sa...

SÅÅÅÅ fina bilder:) Du har en skön blogg med bra inspiration. Jag önskar en kanonvecka med hopp om vårsol:)

LOVE Maria på inredningsvis